Obowiązki gospodarza świetlicy wiejskiej w Chojnie
Załącznik do umowy zlecenia Nr PFZ.271.3.13.21.2015 z dnia 05 maja 2015 roku
Do obowiązków gospodarza świetlicy wiejskiej w Chojnie należy: 1. Odpłatny wynajem pomieszczeń świetlicy wiejskiej, bądź jej wyposażenia i sprzętu oraz pomieszczeń amfiteatru na imprezy rodzinne i inne uroczystości okolicznościowe. 2. Nieodpłatne udostępnianie pomieszczeń świetlicy oraz pomieszczeń amfiteatru na potrzeby działalności statutowych organów Sołectwa, organizacji i stowarzyszeń działających na terenie Sołectwa oraz organizację uroczystości i otwartych, ogólnodostępnych imprez na rzecz mieszkańców Sołectwa. 3. Prowadzenie pisemnego rejestru wynajmowania świetlicy i jej sprzętu oraz pomieszczeń amfiteatru i jego sprzętu oraz sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynajmu (druk nr 1). 4. Bieżące zgłaszanie terminów wynajęcia Sali wraz z niezbędnymi danymi potrzebnymi do wystawienia faktury VAT (druk nr 2). 5. Dbanie o ład i porządek, czystość i schludny wygląd świetlicy oraz amfiteatru, pomieszczeń przynależnych oraz terenu przyległego do świetlicy oraz do amfiteatru. 6. Koszenie trawy na terenie położonym przy świetlicy wiejskiej, przy amfiteatrze oraz koszenie trawy na placach zabaw na terenie sołectwa. 7. Organizacja i współorganizacja zajęć i imprez dla dzieci i młodzieży oraz spotkań integrujących środowisko. 8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej za powierzony sprzęt i urządzenia, stanowiące wyposażenie świetlicy oraz amfiteatru. 9. Opieka nad bezpieczeństwem uczestników zajęć i imprez. 10. Opieka na boiskiem (podlewanie, wynajem sprzętu sportowego, ustawianie bramek, utrzymanie czystości, dokonywanie bieżących napraw).
................................................................................................................................................................ Pozycja w centralnym rejestrze nr /2015 UMOWA ZLECENIA Nr PFZ.271.3.13.21.2015
zawarta w dniu 5 maja 2015 roku we Wronkach pomiędzy: Gminą Wronki zwaną dalej
Zleceniodawcą reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Wronki
a Panem/Panią ..................................................................... - Nr PESEL ......................., zamieszkałym ........................................, zwanym dalej Zleceniobiorcą, o treści następującej: § 1. 1. Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do pełnienia funkcji gospodarza świetlicy wiejskiej w Chojnie. 2. Zleceniobiorcę obowiązuje zakres obowiązków stanowiący załącznik do niniejszej umowy. 3. Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonywania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez zgody Zleceniodawcy.
§ 2. Zleceniobiorca zobowiązuje się wymienione w §
1 ust. 1 czynności wykonywać w terminie § 3. 1. Za wykonywanie wymienionych w § 1 ust. 1 czynności Zleceniobiorca otrzymywać będzie wynagrodzenie miesięczne brutto w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Od wynagrodzenia potrącane będą zaliczki na podatek dochodowy i przekazywane na rachunek Urzędu Skarbowego w Szamotułach oraz ewentualne składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3. W przypadku wykonywania powierzonych czynności wadliwie lub nienależycie Zleceniodawca ma prawo pomniejszenia wynagrodzenia lub rozwiązania umowy. 4. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy.
§ 4. Wypłata wynagrodzenia następować będzie na konto
Zleceniobiorcy wskazane w rachunku w ciągu § 5. Miesięczne rozliczenie umowy zlecenia oraz sprawozdanie z wykonania przedmiotu umowy należy przedłożyć najpóźniej do 5-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Nie wywiązanie się z powyższego obowiązku skutkować będzie niewypłaceniem miesięcznego wynagrodzenia, bez możliwości spłaty w kolejnym miesiącu. § 6. Strony zastrzegają możliwość rozwiązania niniejszej umowy z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia.
§ 7. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową
zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Uchwały
XXXIII/253/09 Rady Miasta i Gminy Wronki z dnia 28.10.2009r. w
sprawie określenia zasad § 8. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 9. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i 1 egz. dla Referatu Finansowego (Księgowość). Załącznik:
ZLECENIOBIORCA: ZLECENIODAWCA: ………………………….. …………………………… ....................................................................................................................................................... ROZLICZENIE UMOWY ZLECENIA
Nazwisko: ............................... Imię: .................................... Data urodzenia: ................................ PESEL: .................................... Miejsce zamieszkania : ..................................... Miejscowość: Wronki kod: 64-510 Podległy Urząd Skarbowy – adres: Szamotuły ul. B. Chrobrego OŚWIADCZAM, ŻE1. Jestem zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ......................................................... w ..................................................................-..................................................................................... ( nazwa zakładu pracy i adres ) 2. Z tytułu mojego stałego zatrudnienia moje zarobki nie*/przekraczają najniższą(ej) płacę(y), a także q umowa jest zawarta z własnym pracownikiem, q zleceniobiorca jest emerytem lub rencistą,q umowa zlecenia jest jedynym zatrudnieniem, q umowa zlecenia z kilkoma zleceniodawcami, q przedmiotem umowy są prawa autorskie i pokrewne, q podatek opłaca zleceniodawca, q zleceniobiorca jest uczniem, studentem w wieku do 26 lat. 3. Powyższe dane wypełniłem(łam) zgodnie z prawdą, jestem świadomy(a) odpowiedzialności karnej wynikającej z art.274 § 1 Kodeksu Karnego dotyczącej oświadczenia niezgodnego ze stanem faktycznym. Wronki, dnia ......................................... ........................................................................... ( Podpis ZLECENIOBIORCY ) RACHUNEKZ dnia ...................................................za wykonane czynności zgodnie z umową nr PFZ.271.3.13.21.2015 Wynagrodzenie: 300 złotych brutto (słownie: trzysta złotych) 2. Koszty uzyskania przychodu .............20,00 % ............................ 3. Ubezp. emerytalne ............. 9,76 % zleceniobiorca 9,76% płatnik ............................ 4. Ubezp. rentowe ............. 1,50 % zleceniobiorca 4,50% płatnik ............................ 5. Ubezp. chorobowe ............. 2,45 % (naliczona od poz.1) ............................ 6. Podstawa opodatkowania ( zaokrąglona „w górę” do pełnych złotych) ............................ 7. Podatek ............18 % ( zaokrąglona „w górę” do pełnych dziesiątek gr.) ............................ 8. Ubezp. wypadkowe ............. 0,84% (naliczone od poz.1) ............................ 9. Ubezp. zdrowotne a/ ............. 0,50 % (naliczone od poz.1 minus 3,4,5,) ............................ b/ płatne przez ZLECENIODAWCĘ ......7.75% (naliczona od poz.1 minus (3,4,5) ............................ 10. Należność do wypłaty – netto ( poz.1 minus poz.3,4,5,7,9) ................................................ słownie (zł.) :.............................................................................................................................................. Potwierdzam wykonanie pracy zgodnie z umową ..................................................... .......................................................... PODPIS ZLECENIODAWCY PODPIS ZLECENIOBIORCY
Zapłacono gotówką / przelewem Data i podpis księgującego ………………............................ ..............................................................................................................................................................
|